Exclusieve preview van de nieuwste posters en gratis theater van Arno Schuitemaker

Eerst de exclusieve danspreview op donderdag 4 juli om 19.30 uur van vooruitstrevende choreograaf Arno Schuitemaker. Drie dagen voor de wereldpremière wordt er een zeer exclusieve preview aangeboden in de Zaanteater. Schuitemaker wordt gezien als een van de meest vooruitstrevende makers van dit moment. Zijn werk wordt geprezen om zijn hypnotiserende kracht en de inventieve vormen die het creëert. In 2019 won hij de Zwaan voor Meest Indrukwekkende Dansproductie voor The Way You Sound Tonight. Het doorbreekt de grenzen tussen dans, performance, beeldende kunst en clubcultuur. Zijn nieuwste creatie, After After, beleeft zijn wereldpremière tijdens Julidans in ITA.

Vrienden krijgen extra’s

De trailer van After After is exclusief voor Vrienden van de Zaanteater. Wilt u in de toekomst exclusieve previews bijwonen? Word vrienden met het Zaantheater! Al vanaf €30,- per seizoen kun je vriend worden, naast de previews heb je voorrang bij het kopen van tickets en ontvang je altijd als eerste nieuws. Meer informatie: Zaantheater.nl/vrienden.

Ontvang gratis posters

Ieder seizoen ontvangt het theater talloze posters van de artiesten die komen optreden. Teveel afval om weg te gooien. Wist je dat je theaterposters kunt gebruiken als origineel inpakpapier of om je boeken mee te kaften? Je kunt ze natuurlijk ook aan de muur hangen.

Op donderdag 4 juli kan iedereen de posters van vorig seizoen komen bekijken, waaronder de jongens van Rundfunk, Pieter Derks, Nabil, Ronald Goedemondt, Simone Kleinsma, Alex Klaasen, Conny Janssen, Rapunzel, Peppa Pig en meer. Alle overige posters worden tussen 18.00 en 20.00 uur in de lobby opgehangen. Wees er snel bij, op is op!