Deze escape room krijgt uitzonderlijk goede recensies en gaat binnenkort sluiten

Het aftellen is begonnen: één van de mooiste en origineelste escape rooms van Delft is op 30 juni 2024 voor de laatste keer geopend. Ben je groot fan of heb je hem nog niet geprobeerd, dan weet je wat je moet doen : boek dit avontuur, deze ‘missie naar Mars’, nu het nog kan! Als je in juni op een doordeweekse avond gaat, krijg je 20 procent korting.

In deze escape room, ontworpen als een ruimtestation, gaan jij en je mede-astronauten ontdekken of jij over voldoende vaardigheden beschikt om deel te nemen aan de eerste bemande missie naar Mars. Beschik jij over de juiste combinatie van ruimtelijk inzicht en oog voor detail? Zijn ze perfect op elkaar afgestemd en altijd alert? Dat kom je te weten in de populaire escape room Mission to Mars, die op Escapetalk.nl een 9,1 krijgt!

Lees verder onder de foto >

Escape room Delft Missie naar Mars TU Delft Science Center

Vol interessante technische snufjes.

Wat maakt deze escape room zo uniek? Omdat het is ontwikkeld door het TU Delft Science Center, zit het vol interessante technische innovaties. Hier ben je dus niet op zoek naar sleutels of combinatiesloten, maar probeer je in plaats daarvan een gesimuleerde missie in een uur te voltooien. Goed om te weten: puzzels en spelletjes zijn nog te uitdagend voor kinderen onder de 12 jaar.

Geheime kamers, verkleedfeestjes en supercoole installaties

De Escape Room Mission to Mars vind je op het Sint Agathaplein, boven Stadscafé Barbaar. Het spel is geschikt voor drie tot zes spelers. Benieuwd wat het lokale team van deze escape room vond? Je kunt het hieronder lezen. Een voorproefje: iets met geheime kamers, toffe faciliteiten, verkleedfeestjes en vooral veel (technische) uitdagingen. Reserveer dus voordat het te laat is!

Lees het teamverslag van indebuurt:

• Indebuurt probeerde een uitdagende escape room: ‘Alsof je een echte astronaut bent’

Ben jij een fervent ‘escapist’ of heb je er nog nooit een gespeeld? Hoe dan ook: we hebben een superleuke tijd gehad…